The children




ja så hette filmen som jag nyss kollat in, en liten skräckis som kanske inte var världens bästa men ändå klart lite läskig och egentligen förstår jag inte varför jag ska kolla på läskiga filmer för när natten väl sen kommer smygandes på en så tänker jag på allt det läskiga och till slut ligger jag och inbillar mig en massa otäckheter. Men filmkvällen är inte slut ÄN...blir ytterligare en innan kudden kallar på mig

LÄSKIG ELLER EJ???


Vet inte ,det förtäljer inte historien ännu!






Kommentarer
Postat av: Jayne

mmm...skräckisar..

Hoppas du kunde sova gott. Jag sov sådär... det kommer ta tid för mig att komma in o sovlunken igen, tror jag.

2010-01-08 @ 06:29:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0