trött på detta!

NU FÅR DET MINSANN TA OCH SLUTA!!!!

jag är så djädra trött på detta kalla väder som vi har i skåne just nu
jag vill inte ha mer vinter nu!!
det var kul till jul men nu räcker det!
så här trött på snö var det längesen jag var.

Idag har det  kommit riktigt mycket och eftersom det då blåser så är det bara FÖR MYCKET!
man kan ju inte titta rakt fram när man går ens eftersom man får allt skit i ögona och jag är trött på att behöva frysa och att man ska behöva klä sig med alla dessa otympliga plagg som krävs för detta vädret.

Nej sol och lite värme NU TACK!

Jag tycker att man märker på folks humör att de flesta tycks känna likadant som mig! eller är det bara som jag inbillar mig?
Visst finns det säkert en o annan nörd som tycker att vintern och detta blåsiga är underbart,,men den kategorin tillhör i alla fall inte jag, så JAG FÅR LOV ATT KLAGA!!

Idag har det T om snöat in i uterummet och där e kallt som sören att stå och röka och ja ursäkta uttrycket
men F......N va jag är trött på vintern!

jaja..imorgon är jag ledig så jag slipper bege mig ut tidigt på morgonen, är det sånt här skitväder då, så kommer jag ligga under täcket precis hela dagen och tycka synd om mig själv. Idag har jag ju fått lön och när man har fått det så vill man ju lixom bara ut och shoppa! Inte sitta hemma och uggla p g a ett eländigt väder.

Detta visste jag egentligen innan så varför blir jag så FRUSTRERAD?  det är ju trots allt bara Januari än så länge! och detta kan som sagt hålla på HUR LÄNGE TILL SOM HELST!

Men liiiite sur e jag allt ändå!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du kära dotter.Jag håller med dig. Jag har själv suttit inne i värmen i dag o Myyyyssst. O tittat på alla bildårar hur fort dom kör när det är glatt. Kram Mamma

PS på Sallerupsvägen har dom tokarna kört.DS

2010-01-27 @ 18:40:28
Postat av: Petra

Hej

Jag håller VERKLIGEN med dig. jag HATAR, HATAR snön. Folk som säger att det är fint är dumma hehe. Hoppas du får det mysigt på din lediga dag!

2010-01-27 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0