dags att sluta röka.

Kom hem för en stund sen från mamma och Nisse, det var trevligt att träffa dom o sitta och snacka lite, var även med dom och handlade bl.a på B&w och sen på Rusta på svågertorp där jag träffade en gammal vännina Kicki, fick hennes nummer så jag måste bara ringa henne en dag så att vi kan träffas.
Medan vi var på B&w så passade jag på att handla nikotinplåster på Apoteket, ska nämligen försöka fimpa för gått


och jag känner mig ganska motiverad just nu, så jag hoppas verkligen att jag klarar av det, de andra gångerna när jag provat på att sluta har jag inte direkt varit riktigt motiverad men så känns det faktist nu!
Så från och med imorgon kväll ska jag börja med första plåstret..sen får vi se hur det går!!

När vi var på Rusta gick jag även in på onoff och siba för att kolla på kamera men jag begrep mig inte riktigt på det så får vänta att handla en till Lisette följer med mig, jag vill lixom ha en med lite kvalite.

Nu ska jag försöka rota fram nåt från frysen att ha till Middag..har inte planerat nåt så det får bli något enkelt idag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman vi tyckte oxå det var jätte kul att sitta o prata så där på tre man. Du vet vi Pensionärer orkar ju knappt något så det var jätte roligt att du titta hem. Nisse kommer att skicka dig ett recept på hot mail. Vi har haft det till midag i dag.Jätte gott. Hälsa familjen o Pösski på dig. Vi hörs

2010-07-17 @ 17:46:58
Postat av: Jayne

Härligt det låter..som en sån där lagom dag... :)

Jag kan bara hoppas att du lyckas med rökslutandet...och sne kanske jag kan peppa dej också.. vem vet??? ;)

Kamera ja.... det är svårt!!! Jag kan i allafal säga som jag sagt innan.. min stora är bra men inget jag har med mig i väskan precis... men visst är den bra.

Min mamma ja... jag vet faktiskt inte själv hur jag kunde gå vidare, kan inte heller fatta att inga vuxna gjorde ngt..ja från skolans sida osv... märkligt !!!

Stor kram till dej nu...

2010-07-17 @ 19:42:52
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0