fredagen den 13?????

Jahapp så var det Fredagkväll o jag har hela huset för mig själv typ...hehehe...UNDERBART!!  I JUST LOVE IT!! Men dagen var ju inte som jag förutspådde imorsse precis, jag kom nämligen aldrig iväg till mitt jobb på morgonen för strax efter att jag skrivit mitt blogginlägg så ringde telefonen 06:20 däromkring och då var det Danny...Hmmm...

*du måste komma, jag har smällt med bilen o bre en macka med dig för jag e vrålhungrig* Mmmm...det var väl ungefär så som jag hörde det! och eftersom han ville ha *MACKA* mitt i alltihopa så tog jag det som att det inte var så allvarligt såklart...hur kan man annars be om en macka?

Sagt och gjort, jag bredde en macka med mjukost och virade in den i foliepapper, gick sen ut i bilen för att köra iväg till stället där han hade *smällt* med bilen, och samtidigt som jag gick till bilen och sen körde iväg så svor jag långa remsor av förbannelse över Danny, JAG VET NÄMLIGEN ATT HAN KAN KÖRA SOM OM HAN STULIT BILEN IBLAND!!! så jag var övertygad att det var han som skapat den här smällen! och tänkte typ **lika gott åt dig din jävel**

Det visade sig sen att han hade blivit påkörd och att det inte alls var hans fel, tyckte oxå det var konstigt att varken polis eller ambulans kom till platsen utan bara en bärgningsbil. Danny skakade som ett asplöv och ville själv in till akuten...mest då för att få det dokumenterat för ev framtida *men* så vi körde dit men så sa dom att det var vc som skötte den biten!
Sina nycklar hade han glömt i bilen som bärgningsbilen hade fraktat bort så dom fick han sticka och hämta o då fick han oxå reda på att det inte gick att fixa till bilen.
Killen som körde den andra bilen och som var skyldig till olyckan kan jag även tycka lite synd om...född -89 så alltså bara 21 år gammal och kanske nyligen fått sitt körkort? ( även han klarade sig utan större skador )
Körde inte tillbaka till jobb förrän halv 12 ungefär, så ja några ducshar blev det inte för min del *L*
Nu e Danny i Limhamn och jag ska förbereda lite mat till mig, Denise och Lisette.


dannys bil som inte kommer fungera längre...

 



både förar-airbaggen och passagerar-air-baggen utlöstes vid krocken




den här bilen sågs även på plats när han hämtade nycklarna...(hemsk syn) Han sa det var ett råddjur? men jag tycker mer att det liknar en hare!


Ja tänk så fort olyckan kan vara framme!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch såg inte bra ut tur att båda klarade sig. Jobbigt med bilen.

2010-07-23 @ 22:23:46
Postat av: Jayne

USCH....till allt!!! Bra att veta att de där kuddarna fungerar i allafall!!!

Den där sista bilden...usch....vilken hemsk bild...bläää Jag tycker också det ser ut som en hare..hm...

Hoppas ni alla mår bra under omständigheterna

2010-07-24 @ 22:26:41
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0