Fröken Ångest!

Heter jag hela dagen idag ;) *SUCK* imorgon e det dags att bege sig till jobb igen, kan knappt fatta att det är sant!! 5 HÄRLIGA veckor är redan slut, och jag minns det som igår den dagen jag gick från jobb och hade mina 5 veckor framför mig Ohhhh....vad härligt det var!!!
Men verkligheten hinner ju alltid ikapp en tyvärr och nu är härligheten slut för denna gången! Ett helt år till nästa långledighet!
Jaja..inte så mycket att be för, ska i alla fall förbereda allt idag...plocka fram kläder, ladda kaffekokaren,ställa klockan,gå o lägga mig i tid????? Hrrrmmmm....fast det sista tvivlar jag förstås själv på, nu är man ju lixom van vid att sitta uppe och då kan det vara svårt att komma i säng i normal tid, jag är ju mer kvällsmänniska än morgonmänniska, men det ska nog lösa sig ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0