Jahapp...

Så var första jobbedagen igår avklarad och det gick ju trots allt ganska bra förutom att man var lite fummlig de första timmarna innan man sen kom in i sina rutiner igen :) Jag blev även lite förvånad eftersom jag nästan var helt säker på att jag min fridag skulle vara på Onsdag, men det visade sig att den var redan idag Tisdag, så man har ju verkligen startat mjukt efter semestern ;)) Jobba en dag och sen ledig igen...ja skönt faktist så idag passade jag på att sova ut ordentligt, vaknade först halv 10 av att jeppe ringde och stod nedanför och han ville såklart bli insläppt *L* vi drack en kopp kaffe och snackade lite om hur de haft det i Turkiet och jodå, de verkade ha haft det bra men VAAAAARRMT!!! nästan för varmt tyckte han.

Idag var det meningen att jag skulle ut och handla mig en ny kamera med Lisette men eftersom jag vaknade så sent och Lisette börjar jobba klockan 12 så sticker jag själv till ONOFF och köper en som jag redan har tittat ut, visade Lisette den på Datan och hon tyckte att den verkade ok.  så ikväll har jag förhoppningsvis en ny kamera YEEEEES!!!

ska snart nu köra Lisette till jobb och sen när Denise slutar så ska jag köra henne och Elin till Klagshamn, själv ska jag försöka sitta ute så mycket som möjligt i solen idag och bättra på brännan.

 

se ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0