jeppe delägare!

Ohhh så skönt!!! Torsdag idag och Fredag imorgon och det är ju min fridag imorgon  så det känns verkligen skönt!! Iofs ska jag ju jobba i helgen men det brukar gå ganska fort och nu har jag snart gjort två veckor på jobb efter semestern...HELT OTROLIGT VAD TIDEN KAN GÅ SNABBT!!!

Idag har jag tänkt en del på Jeppe, han har ju blivit delägare i Dannys och Bengts båt så idag var han ute med den alldeles själv för att fiska och allt hade tydligen gått bra men han hade däremot inte fått nån fisk Hmmm....kan undra vart alla fiskarna har tagit vägen?? kanske är det för varmt även för dom så att de håller sig på djupare vatten för att få lite svalka?

Igår kom ju Jeppe hit och då passade vi på att grilla lite Lax som han fick sköta eftersom han tycker det är sååååå roligt att testa på att grilla lite olika saker :)) och det blev verkligen gott.

 


Här kryddar han laxen med lite olika kryddor!


Och här grillar han för kung och fosterland *L*
***MÄSTERKOCKEN NR 1***

Nåja gott var det i alla fall men lax kan man väl heller inte misslyckas med?

Middagen igår, grillad lax, nypotatis, grönsaker och hollandaisås

 

Idag vet jag inte riktigt vad det blir för mat? har ju inte hunnit storhandla ännu sen lönen kom men eftersom Danny ska låna min bil imorgon så får jag sticka till Willys imorgon när han kommer hem och STORhandla, så ja idag blir det bara något enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0