Ny kamera!

Då har jag införskaffat mig en ny kamera :)) MEN jag känner mig inte helt nöjd med den!! ja inte än så länge i alla fall, men det kommer kanske?  Jag var inne på coop Forum vid jägersro och då passade jag på att kolla kamera där och hade tur eftersom de sålde ut alla kameror för halva priset, denna skulle ha kostat 800 i normala fall men nu fick jag ju bara ge 400 så på det viset är det ju bra ifall den nu inte kommer stanna i min ägo?
Jag får inte riktigt rätt på skärpa och såna saker men Lisette får kolla den när hon kommer hem så får vi se om hon kanske kan klara av den?
Har ju provat att ta några bilder men njaaa...jag vet inte?? INTE NÖJD SOM SAGT!!


Ja det var några stycken i alla fall och dom e ju inte värdelösa men det är ändå nåt som gör att jag inte känner mig nöjd med den! Men får ju ge den ett par dagar i alla fall ;))

Nu ska jag sätta mig och kolla lite Tv innan det är dags för kudden.

 

Hoppas alla har en fortsatt bra Tisdagkväll!

pösski


Kommentarer
Postat av: Jayne

OJ...jag tycker bilderna ser bra ut...bra skärpa på dessa...tycker jag... Vad är det för kamera?

2010-07-20 @ 22:45:45
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Lisette

men bilderna är ju roktgt bra mamma. du ska vara nöjd med den.

2010-07-21 @ 10:43:02
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0