sommar även idag!

Uppstigen, Denise ivägskickad, frukosten avklarad, doggen har varit ute, första tvätten har startats,Locket är bortplockad från tunnan, Nu är det bara disken och bäddning som står på tur sen ska jag ut och sätta mig och BARA KOPPLA AV!
Igår var jag i full gång precis hela dagen och jag var mer inne än ute, men så var det oxå ganska klibbigt igår så man orkade nästan inte vara ute.
Verkar dock bli ganska varmt idag oxå men då har jag som sagt tunnan att svalka ner blodet med ;)

STACKARS ALLA SOM JOBBAR I DENNA VÄRMEN!!!

men snart e det min tur *PHUUUU* kan bara önska att det blir liiiiiite svalare och inte den där kvava klibbiga värmen.

Nu ska jag upp och bädda och plocka in disk i maskinen.

see yaa!!


Kommentarer
Postat av: jayne

Ja...tänk at man kan ha så mycket att göra på sin semester....hm.. Var igång jag med igår.. Idag ska jag träna klockan 10.00... måste sen fixa en sak till poolen, handla hem lite annat smått... men sen ska jag bara ägna mig åt solen och poolen.. njutaaaaa...

2010-07-13 @ 08:24:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0