spexapor!

Gomorgon Tisdag!

Igår blev det ingen strand, Denise sov alldeles för länge och dessutom så kände jag att jag inte hade klarat att ligga i solen ytterligare en dag, brändes lite på mina axlar och i ansiktet så varför plåga sig själv med ytterligare sol då? Däremot skulle vi dit idag jag och Denise men idag är det ju stora feta moln på himmlen så det får bli hemma idag bara.

Igår blev min lilla dammsugare till bil himmla fin i alla fall...Danny hjälpte mig att tvätta och vaxa den oxå tog jag själv och rengjorde den på insidan så nu är den jättefin att köra runt med ;))

 

Idag ska ev Danny till Limhamn och fixa båten och jag verkligen hoppas att det  blir så för just nu går han mig på nerverna :) en hel vecka med honom hemma samtidigt som en själv kan bara bli för mycket, Låter kanske konstigt!?? men så är det!

Idag vet jag inte vad som ska hända, kanske kör ut en runda och hittar på nåt? Loppis eller nåt?
Ringer kanske Mojjan o Nisse o hör om de är hemma så hon ev kan klippa mina toppar, vi får se!

Nu ska jag först städa undan här lite!


DENISE OCH JAG IGÅR SOM SPEXADE OCH SKULLE LIKNA VARSEN APA
JAG LYCKADES BÄST TYCKER JAG!!








Kommentarer
Postat av: jayne

ha ha ha ha ha vilka spexapor ni är!!!

Idag var det skönt, tycker jag som då jobbat, att solen vilade lite!!! Hoppas den kommer tillbaka imorgon igen.

3 dagar kvar....imorgon jobbar jag till 17.30...blähä blähä... men men men men..går väl det också. Har jag ngt val?

Kram på dej , hoppas ni fick hittat på ngt KUL

2010-07-06 @ 15:35:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0