värmeslag!

Idag har det verkligen varit svettigt och kvavt och man har haft känningar av lite huvudvärk! Hade vi haft en stor frys på jobbet så hade jag gått in där och lagt mig en stund :)
Men när jag kom hem så började jag dammsuga och torka golven så det gjorde ju inte saken bättre, ska upp nu snart och ta mig en sval ducsh innan man kryper ner mellan lakanen.
Imorgon när jag slutar halv 4 så måste jag köra iväg till Ekohallen o handla tvättmedel, har massor av tvätt här hemma men så kunde jag bara tvätta upp en maskin idag eftersom tvättmedlet var slut! *störigt**störigt*
Danny har jag vart irriterad på ända sen jag kom hem, ibland blir jag bara sååå förbaskat less på honom att man önskar honom dit pepparn växer men nu har han snackat om att han ska ut o fiska i helgen så HOPPAS han åker till Limhamn och stannar där hela helgen!
Fixade hemmagjorda hamburgare men det smakade inte för det var för varmt att äta, imorgon ska jag nog bara äta filmjölk o banan under dagen och kanske en sallad på kvällen..kan inte med varm mat just nu.

ucsh vilket menlöst inlägg detta känns som!! *hihi* jaja..




jag skyller på värmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0