where will i go?

Ojj vad jag sov länge idag :) men det gäller ju kanske att passa på när man kan, för nu jobbar jag ända fram till Tisdag innan jag är ledig nästa gång, men egentligen gillar jag inte att sova så länge eftersom dagen blir så kort.
Igår satt jag ju o kollade på film och de var hyffsade bägge filmerna men farsan var helt klart bäst!
Fish Tank handlade om en 15 årig flicka som inte hade så bra hemförhållanden pga av hennes mamma som inte alls brydde sig om barnen, lite sorgsen eftersom det säkert finns såna familjer som har det just  på det viset! Men ingen film som jag typ rekomenderar att man *måste* se!

Idag regnar det ute o jag ska passa på att fixa här inne så mycket som möjligt, och sen ska jag ut och storhandla när min bil kommer hem, vet inte vart jag vill handla men lär nog bli på Willys, tycker dom e bra just när man ska handla mycket och jag vet vart det mesta ligger, gillar inte att komma till affärer där man får springa och leta efter alla varor bara för att man inte känner till just den affären!

Nu ska jag upp och bädda i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0