<3små söta godingar<3

Vilken härlig dag det har varit, solen har skinet nästan på hela dagen och jag har suttit ute i trädgården i stort sett hela dagen, förutom när man varit tvungen att gå in och svalka sig.
Igår när jag fixade middag (ett underbart gott recept som kommer snart) så blev där smördeg över..Hmmm...vad ska jag göra med detta?? tänkte jag och var på vippen att ringa min styvfar Nisse som e duktig på matlagning och bakning, men så gick jag in på matklubben och hittade ett recept på överbliven smördeg...små söta bakelser med kesella och bär...JÄTTEGODA och lätta att göra!





Visst e dom söta??


Kommentarer
Postat av: lisette

tack ska du ha mamma <3333

2010-06-23 @ 17:08:53
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0