äntligen Semester!!!

och jag känner mig så avslappad så det knappt e sant! 5 härliga veckor har jag nu framför mig med att kunna göra precis vad som faller mig in! och jag har bestämt mig för att även om det blir dåligt väder så ska jag verkligen försöka njuta av dagarna ändå! Det tar bara en massa kraft och energi från en om man ska gå och reta sig på vädret som just nu infinner sig här i skåne!

Imorgon är det även skolavslutning så idag efter jobbet åkte Denise o jag ut för att se om vi kunde hitta nån fin klänning till henne, men hon e svår...visst finns det jättemånga söta klänningar men ingen som hon fastnade för, så nu har jag plockat fram två gammla klänningar från Lisette...strukit och hängt upp, så får vi se vilken av dom som hon fastnar för och som sitter bäst på henne.
Den ena är vit och den andra är röd och personligen så tycker jag att hon ska välja den röda eftersom jag tycker att vit klänning passar mer till student eller nior som går ut högstadiet!, och Denise går ju bara ut åttan!


den vita

 


och denna röda som jag tycker är supersöt!

Vi får väl se? kommer fotografera henne imorgon innan hon går till skolan i alla fall ;)

själv köpte jag mig en röd/vit randig tröjja igår på Lindex och ett par sköna jeans som jag hade på mig idag, har plötsligt börjat gilla rött?




Är även superglad idag eftersom min bil nu är igenom besiktningen och jag kan köra ett helt år till med min lilla pärla!! *glad..glad..glad*

Nu ska jag ta och hänga upp en maskin tvätt och hålla kväll.

HA EN BRA KVÄLL

PÖSSKI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0