återigen dags med lite färg!


ja det känns ju inte så hemskt längesen som Denise och jag tonade håret här hemma men det syns på huvudet att det är ett bra tag sen ändå, så ikväll är det dags igen med lite färgsättning!
Vi har nyss varit ute och handlat bl.a en hårklämma till mig men jag saknar min gamla, denna sitter inte lika bra som den så jag hoppas verkligen att jag hittar den gamla snart igen!!


Denises och min färg...syns dåligt men dom e fina i alla fall.

Nu är det Hääärligt väder igen ;)))


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej det var ju inte bra om du tonat håret innan permanent, Det gör man ju efter. Eller du skit i perm

Kram Mamma Ha en fortsatt bra semester

2010-06-21 @ 15:57:39
Postat av: annette

kan man inte göra det efteråt då?

2010-06-21 @ 16:21:05
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: jayne

FOTO FOTOOOOO... hi hi hi. Tycker med du ska strunta i permanent... låt håret vila lite.

Kram på dej.

2010-06-21 @ 21:05:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0