CIDER..

Vaknade lika tidigt idag som igår om än inte tidigare, varför? jag fattar inget? och jag är ju en sån att har jag väl stigit upp så har jag svårt för att gå och lägga mig igen, så lika bra att stanna uppe och göra det man ska i hemmet!
Nu är det ju snart midsommar och mycket som ska fixas och donas så visst kan det vara lite jäktigt ibland och då är det bra att kunna utnyttja dagen till fullo.
Idag ska jag ut och handla allt så att man slipper bege sig ut imorgon, igår när det mulnade på ett tag så passade jag på att köra iväg o handla på systemet i alla fall..det blev lite olika sorters cider som bara är såååå gott...MYCKET BÄTTRE ÄN ÖL!!!




idag ska jag bara handla mat så nu ska jag gå igenom vad inköpet ska bestå av, bäst att ha allt uppskrivet så att man inte missar någonting!


Kommentarer
Postat av: jayne

Cider ÄR gott... jag köpte lite i Tyskland... men tänkte också göra lite gott på Päronvodka. MUMSIIIII



Ha det gott nu.

2010-06-24 @ 19:58:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0