dagen igår!

Jag tycker att jag har blivit lite slö på att uppdatera min blogg på sista tiden, men det blir väl gärna så under sommaren, man vill lixom vara ute i luften så mycket som möjligt och när man sen väl kommer in så har man ju så mycket att göra inomhus som man inte har gjort under dagen och till slut orkar man bara inte sätta sig för att skriva i sin blogg!
Idag är vädret lite sämre, ja inte dåligt men inte den där högsommarvärmen som har varit nu ett par dagar, så idag ska jag passa på att städa och ev putsa fönster!

Jeppe har nyss kört hem för att återkomma tillsammans med Becky på Fredag, då vi ska åka över till Dragör med båten, ja jag har lovat att följa med om det är fint väder OCH vindstilla!! ;)
Igår var Jeppe och Danny ute och fiskade och de hade båda bränt sina ryggar ganska rejält så jag fick sticka upp till apoteket och skaffa kylbalsam.

Jeppe skulle testa på att grilla ALLT igår såsom fisk, bananer, lax, lök och ägg....JA du hörde rätt!!!
ÄGG t om ....men det gick förvisso inte så bra hahaha..


jeppe i högsta hugg framför grillen!!

 

fisken som han grillade och nä jag vet...ser INTE aptitligt ut, han lät den heller inte bli riktigt klar så det slutade med att det bara var han själv som åt utav den :))

 

Här njuter han av sin ofärdiga fisk tillsammans med rödlök och vitlökssmör som han även det fixat till själv!

Ja han e rolig Jeppe när han väl sätter igång och man saknar honom redan!

 

Även Lisette och Christoffer njöt en stund när de kom hem igår efter en tur på Ikea, dom slängde sig i tunnan och satt där och riktigt Njöööt, drack öl och käkade jordgubbar :))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0