gokväll bloggis!



svenska flaggans dag, sveriges nationaldag!!
Har ni firat dagen på något speciellt vis eller har det varit som en vanlig dag?
För mig har det varit som vilken annan dag som helst, jag har jobbat och varit supertrött hela dagen eftersom det blev lite sent i säng igår och en öl för mycket ;) men nu har jag gjort sista helgen för nu ska jag bara jobba tre dagar till sen har jag ÄNTLIGEN semester och Ohhh vad jag längtar och nu hoppas man ju bara att det fina vädret kommer tillbaka, har ju hört att det ska bli sämmre väder från och med imorgon :(((

Igår var det lite pokerafton här hemma och de satt och spelade när jag kom hem från jobb och eftersom det var strålande solsken så stt dom såklart ute med parasollet uppe!
Danny och Curt åkte ut ganska snabbt och sen blev det fight mellan Jeppe, Christoffer och Lisette och det var Jeppe som kammade hem segern på 1200 spänn denna gången Grattis..Grattis Grabben!!

När pokern var slut så begav vi oss allihopa upp till lilla tivolit som de haft i Oxie nu i helgen och åkte lite karuseller där uppe...alltid lika kul med karuseller men ucsh vad dyrt!
efter tivolit blev det en liten tur upp till oxie bykrog där dom hade karraokke.
så ja det blev ju lite sent innan man sen kom hem igen men det var en trevlig eftermiddag/kväll och det är ju huvudsaken...


Lite pics från gårdagen!



jeppe med alla sina marker!




Vinnaren själv!! ;))



Lisettes bjudning som bestod av bakad potatis, räkröra,skinkröra och kycklingröra+ sallad
Jättegott!



på väg upp mot Tivolit!



foto från en karusell som snart sätts igång



Denise överlycklig över att få åka lite karuseller!



Elin och Denise



Lisette och Christoffer



christoffer sjunger karraokke!! :))



grannen Nisse som oxå ville vara med på en hörna :)


Ja det var min dag/kväll igår och som sagt idag har man varit väldigt VÄLDIGT seg!:) man mår som man förtjänar sägs det ju! *L*
Nu ska jag kolla lite tv innan det är dags att ställa klockan för att återigen stiga upp och gå till jobb
MEN WOOOHOO...BARA TRE DAGAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0