har ni saknat mig??



jaaa..ERKÄNN!! visst har ni saknat mitt inlägg igår? det kan jag lixom se utan att ni vet om det *L* ...Ja inte *vem* som saknar mig men jag kan ändå se det på olika sätt och vis och det är KUL!!! verkligen KUL!!

JAJA...idag har det varit en bra dag o kurs halva dagen med Origo som innebär *ordning o reda i grupp omsorg*???? hmmm...tjaaaa...det va nåt sånt i alla fall.

Solen har skinit från en klarblå himmel o man kan inte göra annat än bara *LE* och njuta utav situationen, jag har helt enkelt mått toppen idag o snart har jag semester *WooooHOOOO**

IMORGON e jag ledig o därför idag satte jag mig där ute i värmen och tog mig ett glas rött vin...yiiiiiiaa...gissa om det slog på???
Yeeees...jag e mer eller mindre ganska snurrig i min lilla hjärna just nu!! ( Löskigt)

istället för att prata en massa strunt så visar jag bilder på dagen som varit


( me in the early morning )

 

 



( danny som stod och filofuserade lite )hahahaha...kolla vilka *höfthandtag*


 

( gräsmattan blir vattnat )

 

 

 

(grillen blir påsatt)

 

 



(annette plockar fram gammal sallad)




( och fixar en ny med lite nya ingredienser...trollkarlen annette)


 

( dom utgångna hamburgarna grillas för kung och fosterland )

 



( annette tar lite foto på sig själv i brist på annan sysselsättning)




Hmmmm...ja där var HON....Ehhhh.....JAG.....ehh...Igen!!


haha...Ja så långt har jag kommit idag o just nu snarkar Danny i soffan, Lisette e på jobb, Denise har träffat en ny pojkvän och det önskar jag henne grattis till.

 

NÄ NU FÅR NI SKÖTA ER IDAG SÅ SES VI IMORRN!

 

***Over and out***


Kommentarer
Postat av: jayne

Hm...lika kryptisk som vanligt... :)

2010-06-03 @ 21:31:10
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Så snygg du var i din jeansoutfit!!! Hmm mr H!!! Hoppas du får en bra dag idag...

2010-06-04 @ 07:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0