Nostalgi!!

ja det har varit lite Nostalgi här hemma ikväll och GUD VA MYSIGT!!!
grannen Birgitte och Thomas väntade ju barn och igårkväll ringde Thomas på och frågade om han fick låna en sopsäck??? Hmmmmm.....än idag fattar jag inte vad han skulle med den till? han berättade samtidigt att vattnet hade gått hos Birgitte...

Mmmm....nu kommer den fula ungen ut..tänkte jag för den  såg verkligen inte söt ut på ultraljudsbilderna!!
SKENET BEDROG

Gud vilken sööööötNOS!!!så ren o fin o helt underbar herregud!!! säger jag bara!!,,,sååå liiiiiiiiten...sååå späd,,,sååååå underbart söt pojken var! FAN NU VILL JAG SNART BLI FARMOR ELLER MORMOR???

 

jag kan bara inte glömma den där lilla kroppen, de där små pyttetfingrarna och fötterna, sååå len och så fin!!! INTE ALLS FUL! BARA SÅÅÅ GUDOMLIGT SÖT ATT JAG SMÄLTE!

 

ja jag fick hålla i honom, fast först vågade jag inte!! ( dom e ju så smååå) men nix...jag var bara tvungen!!! och saken är den att jag knappt kunde släppa pojken ifrån mig!! Ohhh...HELT UNDERBART ATT HÅLLA I EN SÅ LITEN BEBBE IGEN!!

 

Efter jobbet så stack jag direkt och köpte en present till dom...hehe...rent för stor dress men man fattar ju inte det förrän man ser den *lilla*

 

 

 

 



bara så sött med dessa små kläder och man blir nästan sjuk av längtan efter ett litet barnbarn!
Vem ska jag tro på först?
LISETTE
ELLER
JEPPE??


Kommentarer
Postat av: Christoffer

JESPER :)

2010-06-08 @ 23:55:14
Postat av: Mamma

Jag håller med Christoffer.Jesper har lovat att jag snart ska få bli Gammle Mormmor. Men det hade varit kul om Lisette o Christoffer oxå hade fått en baby samtidigt Oj vad jag skulle vara stolt. Gammle Mormor till två. Men ack vad dyrt

2010-06-09 @ 09:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0