ojjjj...

Vilken Underbar dag det har varit!! men när man sitter så ute i solen så blir man oxå ganska trött, ja jag har suttit ute i trädgården nästan hela dagen och det har bara varit såååå skönt!
Ett tag var jag uppe på konsum för att handla middag och när jag sen var på väg hem var det så hett..så hett att jag hade gett vad som helst för en kall dusch...Hmmm...och visst hade jag kunnat ta mig en dusch..det är bara det att jag inte har sett att vi har en sån uppe *grrrr* MEEEEN till imorgon vet jag :)) då ska *denna här* sola och ta sina svalkande duschar mellan varven!

En till som älskat solen idag är min lilla älsklingssmula


Hon verkligen njöt där i solskenet :))

 

Lite kall cider har jag druckit idag och det smakade så gott att jag fick ringa Danny o be honom köpa ett par med sig hem, bättre än öl det där :)

 

 




Nu ikväll blev det lite grillat och det smakar ju alltid lika gott!





japp och nu e ju klockan 9 och som jag sa så blir man ganska trött av att sitta i solen hela dagen men imorgon har de lovat lika fint och då ska jag bannemig stiga upp tidigt för att ligga och steka precis hela dagen.
men just nu ska jag springa upp och ta mig en ljumen dusch sen ska jag hålla kväll.


kramis bananis..hoppas du haft det lika skönt i solen som jag har haft idag?




hej svejs o på återseende!


Kommentarer
Postat av: lisette

jag vet inte varför nycklarna sitter i mitt lås, och jag vet inte vad du gör där inne heller men jag får hoppas det är viktigare än att ta en bild på dig själv i min spegel :)

2010-06-17 @ 00:37:29
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: annette

Lisette!!!

jag letade efter ljus tvätt att tvätta upp.;)) du brukar ha en massa skittvätt liggandes på golvet,,typ handdukar o annat oxå passade jag även på att ta en liten bild ja...hahahaha..

2010-06-17 @ 07:34:40
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0