shopping på stan!

Japp det var vad som blev av denna dagen idag, hade ju tänkt sola men man orkar lixom inte vara hemma hela tiden och bara lapa sol, var ganska rastlös så Denise o jag åkte in till Entre och shoppade loss riktigt ordentligt, vi gick där inne från klockan 12 ända till ca 16 och jag smällde 2300 spänn på kläder till henne och mig, välbehövligt eftersom jag så sällan unnar mig till mig själv, fick en hel del som jag gillar och som INTE var något impulsköp som det oftast blir när jag handlar.

Är faktist himmla nöjd med allt som jag handlat och lovar att visa allteftersom jag plockar fram och sätter det på mig! :))

Denise tar ju sina changser oxå så fort man är ute med henne o shoppar...helt plötsligt blev hon hungrig och ville gå o äta....Ok då tänkte jag, det hör väl lixom till när man går o shoppar så där *mamma-dotter*

Jag ville testa nåt nytt men nääääeeee...det skulle tvunget vara på Burger King!

så yes...det blev B-K




Efter det fortsatte vi att handla tills vi var så trötta i bena att vi bara var tvungna att åka hem med en svettig o äcklig buss, hatar folk som luktar svett på bussen.
Och när vi väl kom hem så var bygget av tunnedäcket i full gång....



och just nu ser det ut så här!

Är sjukt trött i mina fötter idag och även i mina ögon så ikväll tror jag det blir tidig säng för min del, det har blivit sent för mig ett par dagar på rad nu, men som sagt har man semester så har man ju ;))

pösski på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0