SLÖ HELG!



MÅNDAG!!

så var då denna helgen slut och de går lika fort oavsett om man har sem eller ej, Jag har inte haft så stor lust att blogga i helgen, inte suttit vid datan över huvud taget nästan, har helt enkelt inte varit på humör för det utav olika anledningar.

Helgen har varit sådär, har inte gjort så mycket faktist..I lördags satt jag och tittade på bröllopet mellan Viktoria och Daniel och gud vad fina de var men HUJEDAMIG vilket pompa och ståt :)) Jag hade egentligen inte planerat att titta på det men jag ångrar mig inte för det var verkligen kul att kolla in alla vackra klänningar och alla Tiaror/diadem och allt fint folk och det riktigt strålade om Viktoria, önskar de all lycka på vägen!!

Igår var det oxå även en slöedag för mig, städade lite, tvättade lite,kollade tv lite och ja tog det söndagslugnt helt enkelt.

Jag vaknade imorse av att solen sken mig i ansiktet men nu när jag tittar ut så börjar molnen hopa sig igen..TJOCKA GRÅA MOLN! *suck* får väl se vad jag hittar på idag, måste ut och handla mig en hårklämma för den hittar jag ingenstans här hemma, Nu ska jag dock upp och ta mig en dusch i alla fall.

KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0