svalkande på sommaren!!

Nu är de sura räkningarna betalda..känns inte kul men skönt när det är gjort för då vet man hur mycket man kan slösa eller spara? ;))

Här blir det nog mest slösa tror jag!! för visst ska man väl unna sig det där lilla extra under semestern?

Nu ikväll är det ett underbart väder och jag skulle vilja grilla, men det går ju tyvärr inte eftersom Dannys mamma och Bengt var och lånade grillen igår...Hmm...hur kan man låna en grill? finns ju faktist engångsgrillar!! och även om man köper en grill så kostar dom ju inte så mycket!! Den ska tillbaka hit imorgon i alla fall!!
Imorgon har de ju lovat ett KANONväder och det ska bli riktigt varmt, då ska jag se till att han häller i lite kallt vatten i tunnan så att det blir svalt och skönt att ta sig ett litet dopp, för som det är just nu så var det inte alls skönt...tog mig nyss ett dopp men det svalkade inte ens, och då e ändå klockan snart 7 på kvällen!!

Jaja...ORDNING O REDA PÅ TUNNAN IMORGON!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0