en surballe till hund!!

Har varit ledig idag och haft full rulle från morgon till kväll, fått upp mina gardiner i ena köksfönstret och det blev luftigt o fint. Felix har varit piss-sur för han har fått vara ute hela dagen eftersom Danny målat karmarna på dörrarna. Jag vill gärna ha upp gardinerna i det andra fönstret oxå ikväll men just nu håller grannen Thomas på att spika listerna på golvet, och vill inte störa honom med att komma med en massa tyg indragandes, han kan ju få för sig att det är en *bädd* till honom och lägger sig o snarkar kanske Zzzzz...och det vill vi ju inte! för då blir vi inte klara ikväll heller!
Lisette o Denise e i stan o kollar kläder, Viktor har tydligen gjort slut med Denise igen så hon var ganska ledsen när hon kom hem från skolan, jag sa åt henne att
*nu får du ta o strunta i killen* inte första gången han gör henne ledsen ju och nu tycker jag inte att hon ska ta tillbaka honom om han nu skulle vilja det för det tror jag att han kommer att vilja förr eller senare! men det är ju trots allt hennes beslut i slutänden.

Nä nu ska jag fortsätta med middagen här hemma.



Mitt köksfönster idag


Felix piss-sur för att inte få lov att komma in :))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0