lite avis e jag allt!

Äntligen hemma efter mitt jobbepass idag, och Brrr..lika varmt och skönt som det var igår, lika kallt och blåsigt och regnigt har det varit idag! Konstigt väder som kan skifta så från ena dagen till den andra, och jag föredrar verkligen det vädret vi hade igår! MEN VEM GÖR INTE DET?? :))
jaja, nu e man hemma och inne i värmen i alla fall och jag tänker inte sätta min fot utanför dörren nåt mer idag om jag då absolut inte måste vill säga!
Det har varit lugnt på jobbet, vår ena vt är på växelvård och det känns verkligen att hon inte är hemma, för henne går man annars flera gånger till under en och samma dag.
Kan ju alltid hoppas att det blir lika lugnt imorgon för ibland är det faktist skönt att inte behöva stressa.

Ikväll blir det bara lite mys i fåtöljen för min del, middag är över sen igår så det slipper jag idag :)

Lisette har köpt sig en skitfin kamera och jag är sjukt avundsjuk på henne, jag älskar ju att fotografera och jag vill oxå ha en sån kamera!! Funderar starkt på att köpa en sån till mig :) vill kunna ta fina närbilder, den kameran jag har nu ger suddiga närbilder och det är inte skoj.


JAG VILL HA!!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

FIN. Ja du.... kameror... jag har ju min lite större kamera som jag använde flitigt i början.. men nu är det mest min mobilkamera som jag använder..hm... får kanske ta ut den andre..ibland. :)



Önskar dej en BRA måndag...och att solen kommer tillbaka.

2010-03-29 @ 07:00:37
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0