MÅNDAG 1/3-10

Hemma från jobb nu och det känns så skönt att veta att man kan sova ut imorgon, detta är typ min LÖRDAG i efterhand kan man väl kalla det? *L* ja nu eftersom man har jobbat hela helgen.
Danny började gå på det andra fönstret i köket med målningen när han kom hem  och jag i min tur började på ovanvåningen...ja att städa alltså :) inte målning där uppe ännu på ett tag...först MÅSTE köket bli helt klart!
Ev får jag hem min bil imorgon o då ska jag sticka till Ikea igen för att inhandla en rosa lampa till, och två svarta yllekryllemattor. Hoppas nu bara att vädret inte blir katastrof igen?? har ju hört lite om att det kommer bli kallt i 10 dagar framöver? om det stämmer???? INGEN ANING! tiden får utvisa och man får ta en dag i taget helt enkelt.
Nu ska jag ta och spika upp lite tavlor i köket i alla fall och sen fortsätta på ovanvåningen.

SÅ HEJ SVEJS O PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Jayne

BRRRRR..kallt var det idag, tyckte jag!!! Blåsigt, regnigt och bara grått... HÖST???

Barnen på jobb skrattade när jag att nu är det VÅR... de trodde att jag var tokig...

2010-03-01 @ 20:24:06
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0