onsdag

Onsdag idag och nu har halva veckan snart gått o ja nu e det snart helg igen, ser jag verkligen fram emot eftersom jag denna helg är långledig ända fram till Måndag Tjooohooo..va skönt det ska bli.
i helgen blir det kalas hemma hos stefan och Lill, tony fyller 16 år.
Egentligen var det meningen att jag skulle ha pappa o Ingrid på besök i helgen men det har blivit uppskjutet till en annan helg.
Ev ska Denise o jag på Bio, vill sååå gärna se en film som går nu men kommer inte ihåg vad den heter? ska i alla fall försöka övertala henne och det brukar ju inte vara så svårt ;) men ibland har hon ju bestämt annat så man kan inte vara säker.
Igår när jag var ledig så var jag på Ikea igen och köpte fler mattor till köket, nya gardiner igen :) och en lampa till det andra fönstret!  så nu är det bara målningen som ska fixas till i ena halvan av kökshörnan.
Sen efter det är det storarummets tur *L* eller oxå hallen på ovanvåningen för den är ju bara SÅÅÅ tråkig!
jaja...nu är det dags att snart bege sig ut i kylan och åka iväg till jobb. Brrrr.....fryser bara jag tänker på att gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0