Toni 17 år

Ser ut att bli fint o härligt väder även idag fast lite mer moln på himmlen idag förstås och lite kallare i luften. Men änd¨skönt att se solen Igen! :)
Igår när jag kom hem från kalaset så var jag ganska trött, slängde mig i fåtöljen och satte på en film *stenhuggaren* av camilla läckberg, den var sådär bra och jag tror den har gått på tv innan för jag kände igen en del i filmen.
Det var trevligt på kalaset och trevligt att träffa syskonbarn, syskon och mamma. Men toni blev 17 och inte 16 som jag trodde :)) Ja där ser man...
stefan o Lill bjöd på hemmabakade frallebullar och en massa gott pålägg till det sen efteråt bjöd de på hemagjord tårta.




STORA KILLEN TONI SOM BLEV 17 OCH INTE 16 SOM JAG TRODDE!



TONI OCH BENJAMIN.


HÄR ÄR EN DEL AV KUSINSKARAN SAMLADE...martina,Denise,Toni oxå lille benjamin.




stefans goda tårta som han hade fixat till *L* lite sne o så men god ändå!

Nu ska jag gå o plocka undan här hemma, här ser ut som andra världskriget typ...men det blir väl så när man håller på att måla....kanske vi blir klara idag? får hoppas på det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0