Fredag is NICE!!

Så skönt med Fredag...NJUTER I FULLA DRAG JUST NU! :)) ska bli så skönt att få sova ut imorgonbitti, gå ner och äta frukost i lugn o ro utan en massa jäkt och stress, sen göra sig i ordning för att köra ut till Ikea en sväng och inhandla lite saker till hallen, kanske Denise följer med och då kör vi kanske inom mamma o Nisse för att hälsa på chi chi igen, Denise vill gärna se henne så ja kanske det blir så!?
ska även till elgiganten eftersom när vi köpte kylen och frysen så fick vi 1000 kronor i presentkort att handla andra varor för och för dom pengarna hade jag tänkt köpa mig en brödrost en vattenkokare och ev en smörgåsgrill, man kan ju få ganska många småsaker för 1000 kronor, men erbjudandet går ut sista mars så det gäller att passa på medans man kommer ihåg det *L*

Efter jobbet idag åkte jag hem och hämtade Denise, sen körde vi ut och shoppade lite på B o W  eller coop forum som det ju egentligen heter nu :) det blev två linnen och ett par byxor till Denise och sen gick vi faktist in o tog oss en burgare på burger king så nu e man skitmätt, så ikväll blir det ingen middag här hemma.
imorgon hoppas jag få hem lite Torsk till frysen, Danny ska ut o premiärfiska med båten, men man har ju hört att det är dåligt med torsk i östersjön? så vi får väl se..blir kanske en massa sill istället :(  inte lika intressant för min del det där.
Nu ska jag se om jag orkar göra lite nytta här hemma eller om jag rent av ska vänta med att göra lite nytta till imorgon *hehe*

ha en skön fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Fredag är underbart!!!!!

Imorgon ska jag träna 11.00 så det blir en lugn fredag (brukar bli det i och för sig). Jag vill också till IKEA imorgon, ska köpa lite lådor till köket... måste organisera om där i skåpen ser jag nu när luckorna är borta.. ha ha ha KAOS.

Kram

2010-03-19 @ 20:49:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0