vår-regnet strilar idag



Men mig gör det inget!!! så länge det inte snöar i alla fall, tycker det är så skönt nu när all snö e borta och man ser att det är ljusare på morgnarna och även på kvällarna. Men nästa helg ska man ju ställa fram klockan en timme, hur e det då? då blir det väl mörkare på morgonen igen? jag har alltid haft svårt för det där om huruvida det blir ljusare eller mörkare! Jag har i alla fall lärt mig när det är man ska ställa fram och när det är man ska ställa tillbaka klockan.
Man ställer fram klockan till våren då man plockar fram sina utemöbler, sen ställer man tillbaka klockan på hösten  då man ställer in sina möbler *wooohooo* va duktig o smart jag e :))

Idag har jag sovit Väääldigt länge!! vaknade inte förrän halv 11 men det var mig väl unnat tycker jag trots att det ändå e lite jobbigt att vakna så sent för halva dagen har ju typ försvunnit,och man ser bara hur timmarna rusar iväg. Nu ska jag upp o väcka Denise (ja hon sover ännu)  o höra om hon e pigg på att följa med en tur till Ikea så att vi får handlat till hallen.
Sen hem och bara mysa, funderar på att köpa toning till vårat hår som vi kan roa oss med ikväll, hon o jag :)
VI FÅR SE!!

CIAO SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0