allt är fortfarande ett ?

Jahapp..så var det då dags att klaga igen...ja på vädret alltså...FYYYYY SATAN SÅ KALLT DET VARIT IDAG!!! känns mer som höst än som vår och just nu börjar jag tvivla på om det verkligen kommer bli någon sommar???  Min semester börjar ju närma sig och då börjar man verkligen grubbla!! visst...det behöver inte vara strålande solsken under alla mina veckor MEN värmen vill man ju ha i alla fall!! det kan ju vara muligt och blåsigt men ändå varmt i luften....TVIIIII....som det har varit idag så har man fått plocka på sig både mössa,vantar och dunjacka!!! och jag VERKLIGEN ORDAGRANT!!!!!! MÅR ILLA AV DETTA SKITVÄDER! JAG RENT UT SAGT HATAR SVERIGE JUST IDAG PGA VÄDRET!!!

Men inte deppa ner dig nu Annette!!!


Ok....ska försöka låta bli men visst e det svårt när man bara LÄNGTAR efter sommaren!!!???

Dagen idag har annars vart ganska bra på jobb, mycket frågetecken fortfarande men jag har försökt att inte fokosera på det, man mår bara dåligt om man gör det, jag ska ju lixom jobba hela helgen och då måste man försöka slappna av, annars så går det bara ut över att man kommer till jobb med dålig inställning och dålig energi och det vill man helst slippa eftersom det tar sååååå enormt på ens krafter.

Middagen idag var SUPERB!!  och passar kanske mer en helg än vardag men för mig är denna dagen en helg eftersom jag jobbar i helgen ;))

recept kommer lite senare för nu ska jag plocka undan disk och ta Felle på sista rundan!


pösski!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0