baka baka liten kaka!!

Håller just nu på att göra Bountybollar, första gången jag gör sådana så det ska bli spännande och se hur de smakar

Igår skulle jag ju fixa till en bananpaj med toffeefe..och jag kokade den jädra kondenserade mjölken i tre och en halv timme och jag var jättenoga med att fylla på med vatten allteftersom det kokade bort!! Hmmmm....inte blev det någon Toffeefe för det??? SÅÅÅ SUR JAG BLEV!!!
Idag letade jag på nätet och då står där att på den osötade varianten så går det inte att göra Toffefe..så jahapp...där har vi problemet eftersom jag hade just en osötad variant,,så ÄN har jag inte gett upp hoppet om denna smarriga bananpaj med Toffeefe!!


Nu får jag kolla till chockladen som är på smältning!!

pösski!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0