Fiskens dag!!!

Ja och vad brukar man inte ha på Tisdagarna till middag om inte FISK...så fick det bli även här hemma denna Tisdagskväll, för kväll var det ju nu när vi åt men RIKTIGT gott var det och sådär enkelt som man vill att det ska vara när man kommer sent hem!

Vi köpte sprödbakad torskfile på coop  när vi var där, Lisette  o jag, tänkte vi kunde fixa ihopa lite snabba fiskburgare och MMMMMM....vad gott det var!


jag köpte två såna här paket för 59 kronor och medan jag gjorde pommesen så frågade jag övriga i familjen hur många de orkade...Hmmm...alla svarade TVÅÅÅÅÅ...oK...Jag själv fattade på en gång att jag bara orkade en men men....ibland e man mer hungrig än vad man tror???

jag satte in 7 filleer i ugnen och de såg himmla smarriga ut

 

och japp DE VAR GODA!! med tillbehör så var detta en klart godkänd lätt middag

 


Tillbehören jag hade till mina fiskburgare var

1 rödlök
sallad
2 tomater
bostongurka
ketscup
salt
hamburgerbröd
remolade
beasås till pommes


Min fiskburgertallrik såå gott och mätt blev man på en sån här!!

Nästa gång ska jag testa att grilla dessa fiskbitar, kan nog vara ganska gott det oxå!


Denise ville tvunget ha sina ostpopcorn som hon måtte ha blivit beroende av, varje dag tjatar hon om detta!





Dagen är snart slut och jag med den så nu ska jag ta och tvätta huvet, borsta tänder, sätta på mig pjamas ( linne)  och krypa ner under täcket för att snart återigen stiga upp och gå en ny dag till mötes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0