gomorron sunshines!!

Ja inte för att det är nån strålande sol ute precis men alla som är vakna nu kan väl få lov att vara några riktiga solstrålar idag ;))
Skönt att vakna i rimmlig tid, klockan 8 närmare bestämt, det är ju inte kul att sova bort hela dagarna  även om det kan vara skönt ibland! Jag har redan varit ute med Felix och har redan satt på en maskin tvätt, tänkte jag skulle ta och städa undan lite nu på förmiddagen och sen bara ta det lugnt i eftermiddag.

När jag vaknade låg Danny här nere på soffan, vet inte alls när han kom hem inatt men han var ju borta hos curt och Linda och festade lite.Själv satt jag och slötittade på melodifestivalen trots att inte sverige var med, av alla låtarna jag hörde så tyckte jag faktist att antingen Norge eller Danmark ska vinna...Hihi..ja jag har inte hämtat in tidningen ännu så jag vet inte alls hur det har gått, SPÄNNANDE.....SPÄNNANDE!! nej jag har helt kommit ifrån det där med melodifestivalen, tycker bara det är så fruktansvärt långdraget och många olika delmoment som gör så att det känns tjatigt på nåt vis!

Igår när jag var ute och handlade presenter så köpte jag faktist en liten present till mig själv oxå!




Såna här bokstäver som man kan sätta på sin bokhylla...har alltid gillat dom men aldrig hittat dom så igår när jag såg dom så kunde jag bara inte låta bli..tycker det ser så trevligt ut att pryda någon hylla med detta ord!
*KÄRLEK* i högsta grad!! ;)

Nepp nu ska jag fortsätta plocka och röjja här!

see you later!


Kommentarer
Postat av: jayne

FINA!!! Jag köpte mian i trä på Panduro... Carpe Diem och Love...

FIN morsdagpresent du fick.. ja FINA som du fått.

Jag fick det jag önskat mig...har sagt att jag vill ha... och idag stod det en ...motionscykel i vardagsrummet...ahhhh härligt. Har trampat på idag framför tv:n

2010-05-30 @ 20:12:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0