Idag e jag glad...

 

För ÄNTLIGEN ser det ut som jag har lyckats med min Toffeefe till min bananpaj :))

ja det var väl ett innerligt tjatande om min toffefe men som jag nämnt innan, jag blev så besviken förra gången jag kokade den i tre timmar och ändå funkade det inte...NU DÄREMOT!! Mmmmm....ser himmla bra ut och smakade gott när jag tog en slick på fingret! ;)

 

pajdegen är uttryckt ( men fortfarande nervös över min toffefe)

 



DEN FÄRDIGA TOFFEFEN---WOOOHOO...




Och här har vi då den färdiga bananpajen med den komplicerade toffefen som just nu befinner sig i kylen.

hur det smakar??? Mmm...får återkomma med det eftersom jag just nu är för mätt efter en god middag som bestod av kabbanosspäckad fläskfile, potatisklyftor,grönsaker och en sås gjord på creme fraiche och ajvar relif?

jättegott!!

 



detta recept hittade jag inne hos http://www.ensidamedmat.se


Nu ska jag ta och vänta in smulan för att ge henne lite middag sen ska jag sätta mig och kolla in lite på Tv och kalla ner Lisette o Denise för att ÄNTLIGEN få smaka utav bananpajen som jag längtat efter sen i Fredags :))

PÖSSKI O HA EN FORTSATT BRA MÅNDAGKVÄLL!!



Kommentarer
Postat av: Jayne

heja heja heja dej!!!!!!!!

:-)

2010-05-03 @ 21:34:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0