konstiga vårrullar!!

Ja jag håller just nu på att steka vårrullar, jag trodde man kunde fixa till dom i ugnen men nä det kan man tydligen inte med dessa Hmmm...och just nu bränns de fast i pannan


kolla bara!!! Den ena vårrullen ser ju sjuk ut, den har bränt bort sitt skal eller hur man nu ska säga?

så jag tror jag tar och slänger in dom i ugnen i alla fall..kanske det bara handlar om att de inte får nån färg på sig? för visst måste man väl kunna göra vårrullar i ugnen??  ja jag tänker ta changsen i alla fall för jag hatar att steka saker som bara bränns fast i järnet! annars om det inte funkar så får jag väl ta och köra iväg och handla kinamat eller nåt, för nu e jag sjukt sugen på just vårrullar! 

Dagen har vart ok men jag har inte gjort allt det som jag planerade att jag skulle göra igår...man ska helt enkelt inte planera så mycket för det blir sällan så ändå. 

Nä in med vårisarna i ugnen nu,,återkommer med resultatet!! ;))  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0