Lite mer Aktiv!!

Ja det måste jag ju erkänna att jag har varit idag, i alla fall om man jämför med igår då jag mest bara låg på latsidan :)) Idag har det som sagt vart full rulle från morgon till i princip nu klockan kvart i 9 på kvällen!! Men jag trivs nog mer när jag har att göra hela tiden tror jag.
Började med att jag steg upp och i samma veva som jag asade mig ur sängen, samtidigt kom mannen i huset och kröp ner under täcket igen...Hmmm...dags att va hemma igen tänkte jag!! Jaja,,jag gick till ducshen och strilade lite varmt vatten i fejset och sen vips var klockan halv 7 IHHHHH,,,,,alldeles för sent för mig egentligen, för jag gillar att vara i god tid på jobbet, hatar att stressa på morgonen.
Mest vikarier idag men det var lugnt och vi hade endast ett larm på hela dagen.
Direkt hem och började med min middag, Danny ville grilla men det ville inte jag eftersom jag redan hade planerat vad vi skulle ha och naturligtvis så blev det som jag tyckte! JAG SOM FIXAR MATEN JU!!!! ;))

kvällen har varit solig och fin och jag har varit ute med jämna mellanrum, och rätt vad det var så stod det en liten flicka inom dörren och frågade var katten var *hehe* Lilla Angie...hon e sååå söt!!


 

smulan blev dock JÄTTEIRRITERAD på henne så hon stack och gömde sig! och kom inte fram förrän lilla flickan hade gått hem igen, då gick hon och la sig lugnt i solen...så varmt o skönt det såg ut!

 




( MITT GULLETROLL)

Ja dagen har bara flutit på helt enkelt och nu ska jag snart sätta mig o kolla tv lite tror jag, nä jag ska hänga upp en maskin tvätt först o sen....ja sen ska jag sätta mig o koppla av!


pösski o ha en fortsatt bra MÅNDAG!


Kommentarer
Postat av: Horton19Thelma

Students who study in the universities search for professional writing services as very often they do not have necessary abilities to deal with their tasks by themselves. Press <a href="http://essayslab.com/">here</a> and you will find the bureau which staff can be reached at any time in order to get papers to buy.

2012-06-09 @ 00:07:17
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0