skönt att slippa middagsbestyr!

Så skönt, idag slapp jag laga middag när jag kom hem :))
Ungdomarna Lisette och Christoffer var hemma så de hjälptes åt att fixa till lite mat och det smakade bra när man slapp ställa sig vid spisen efter en lång jobbedag.
Det blev det grillade köttet som egentligen var till för igår, sen lite rösti o brysselkål o lite sås.


Däremot så plockade jag själv undan, tycker det är skönast att få var sak på sin plats och det blir så bökigt när man står många i köket och donar. *L*

Jag trodde ju att det skulle bli en strålande dag med massor av sol, men nähepp...det var inte många minuter den solen visade sig :(( men ändå ganska skönt i luften och vinden..lite sådär lagom varmt när man jobbar.

Nu ska jag bara jobba 3 veckor till..sen ÄNTLIGEN har jag 5 veckors skön semester så *än* har jag ju inte gett upp hoppet om det fina vädret. ;)

Nu ska jag gå och ta mig en skön dusch och sen ska jag bara koppla av för resten av kvällen, käka lite violglass kanske som jag köpte igår, undrar om det kan va gott? Viol karameller är ju gott så jo jag tror nog att violglass oxå kan smaka ganska bra, tillsammans med lite kaffe? ;))

kramis o pösski


Kommentarer
Postat av: jayne

Håller med dej ang stöket i köket... Gör helt det själv. :)

Hur smakade violglassen...vad är det för märke???

2010-05-23 @ 21:52:57
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0