toaletten ikväll???

Mmmm...ska jag behöva sitta där hela kvällen och eventuellt hela natten??? Dom sa på radion innan att det ska bli åska ikväll/ inatt!!! och jag som är livrädd för åska brukar trippa in till toaletten och sätta mig tills allt e över, där ser man lixom inte de där otäcka blixtrarna och man hör inte mullret på samma sätt som i övriga huset!



Jag har ALDRIG gillar åska och jag tror nog aldrig att jag ens kan lära mig gilla det!!
Vissa människor tycker att det är som ett *skådespel* Brrrr...säger jag bara!! och det värsta av allt!!! oftast bryter det ju ut när det är natt och alla lampor är släckta och alla människor sover...känns nästan som om man är ensamast i hela världen tillsammans med den jobbiga åskan och ibland kan jag få för mig att jorden går under eller nåt? eller att man närsomhelst kommer bli träffad av en blixtboll...som man läst om!!
Nej fyyyyy för åska!! lika eländigt som fästingar och spindlar tycker jag!

Nåja..Nu är det Fredag och jag har nyss tagit mig en superhärlig dusch **sååå skönt** för det har varkligen varit kvavt idag och man har svettats o det är INTE KUL!! man känner ju sig så skitig när man svettas och vad är väl skönare då? JO EN SVAL DUSCH!!!


Idag ska det bli grillat här hemma, köpte en stor bit fläskkarre på konsum och till det blir det potatisgratäng och min nya favorit....Halloimi...såååå gott!! förra gången stekte jag den men nu ska jag testa att grilla den!

Nu e det dags att blåsa håret..eller Hmm..nä jag låter det nog självtorka idag! men ska ändå fixa till lite här sååå haj o goodbaj for nu!


Kommentarer
Postat av: jayne

Hoppas maten blev bra och god.

Mister x......maila. :)

2010-05-22 @ 08:23:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0