kan man verligen lita på det?

Gokväll i stugorna! Hoppas att alla mår bra, för det gör väl jag :)) eller tjaaa..så som man nu kan må på en måndagkväll!! Igår däremot var jag äckligt trött efter jobbet så då blev det sofflocket för hela slanten.
Idag började vi första dagen med laps care på jobbet och det gick ganska bra men det tar nog lite tid innan man kommer in i rutinerna, och sen från och med Måndag nästa vecka tar en den andra hemtjänst gruppen över en del av våra vårdtagare *snyft* inte skoj men det är väl bara till att hänga på och se hur det blir??

Efter jobbet idag så körde jag till BILPROVNINGEN vid fosie för att besiktiga min bil men NIX...den gick inte igenom....*djävla gubbskrutt* ;) en elak jäkel! Näää...han skötte väl bara sitt jobb, och jag hade faktist mina aningar om att den inte skulle komma igenom detta året oxå! menar, man kan väl inte ha samma tur två år på rad? men...men..det är bara upp med plånboken och fixa till det som ska fixas för BIL SKA JAG HA!!!! Jag åkte på tre saker som jag måste åtgärda inom en månad och det var då....

stomme sidobalk,vänster yttre, rostskadad
strålkastare halvljus,vänster,ur funktion
Färdbroms bromskraftfördelning,bak,bromsverkan ojämn

Mmmm...dessa saker och inte för att jag begriper mig på det så mycket men det var lönt att lämna in den tyckte Danny, så ja...man får väl lita på det!

Idag har det blivit grillat här hemma men inget märkvärdigt alls..bara hamburgare! Lätt som en plätt och mätt blev man! :))






Tillbehören detta!!!




och den smarriga burgaren som var godare än både burger kings och mac donalds!! :)))
jag orkade dock bara en för det var ganska mäktigt.

Jaja...nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och fortsätta Tjura över min lilla bil som måste in till farbror bildoktor!!





FÖRRESTEN HAR NI SETT FÖRSTASIDANS NYHETER IDAG I TIDNINGEN???


SMHI: Det blir upp mot 20 grader i Sydsverige Ryssvärmen är på väg - snart kan du plocka fram solglasögon och sommarkläder Meteorologen: "Det blir höga temperaturer." Så blir DITT väder Kolla in prognosen på väderkanalen.se!



Hmm...undrar om man kan lita på det???

VAD TROR DU??









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0