ELÄNDETS ELÄNDE!



Ho Ho Ho!!

Äntligen är Tordagsjobbet slut och man är återigen hemma och njuter av att vara själv hemma *hehe*
Är jag enstöring eller vad?? ;)) men tro mig det är såååå skönt att komma hem till ett tyst och fridfullt hem när man har vart iväg och jobbat hela dagen, bara hunden som viftar på svansen och blir superlycklig när man kommer hem, och katten som genast tassar nerför trappan i förhoppning att få något gott från kylen :))

Jobbet har funkat bra och det har nästan kännts som en lördag eller söndag hela dagen, lite konstigt att det sen är som en vanlig dag imorgon och sen helg igen...Hmmm...inte konstigt att man blir lite snurrig i dom där hjärncellerna där uppe!!
jaja nu fick jag nyss ett sms av Denise, hennes nya kille har gjort slut och nu e hon ledsen igen
Ohhhhhhhhh,,,,dessa bekymmer!! dessa killar och dessa känslor!!
Nu blir det tröst och rådsnack igen.

PHUUU!!

Nu är hon på väg hem i alla fall och nu hoppas jag verkligen att hon lägger allt vad killar heter på hyllan ett tag,
att hon börjar satsa på sig själv istället, tycker nu har hon blivit sårad tillräckligt!! och som jag sagt innan, man mår dåligt själv när ens barn mår dåligt! men som tur är så har de ju inte varit tillsammans merrän en vecka drygt så nog ska hon kunna glömma honom!!

Nä nu ska jag börja med middag här hemma!

PÖSSKI!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Stackars henne inte kul det där med jobbiga killar!!!

2010-05-13 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0