MIN DAG..

Ojj vad god dagens mat blev men tyvärr orkar jag bara inte lägga in nåt recept idag men lovar att göra det så fort jag har lust :)

Nu är jag RIKTIGT TRÖTT!!...ja jag har ju varit ledig men jag har ändå varit i full gång sen imorse och ett tag blev jag väldigt, väldigt stressad för jag trodde inte jag skulle hinna med allt som jag hade bestämt mig för Phuuu....jobbigt att känna den där pressen och stressen på sig!! Och egentligen fattar jag inte varför man ska känna på det viset när man ändå bara är hemma och det handlar om hemmasysslor?? Men det hör väl till antar jag?!!

Dagen har varit bra annars förutom att jag saknat Mr x ganska rejält, men har lixom ingen ork att fortsätta med det så tänker lägga mina känslor på hyllan ett tag.

NEJ jag kommer inte berätta vem Mr x är...( liiiite hemligheter måste man få ha ) i alla fall för närvarande..menar han vet inte ens om att jag finns!!! Jo..han vet ju att jag finns såklart..men inte på det viset som jag kanske hade hoppats på!! ELLER HMMM...jag vet ju inte ens själv hur jag känner, bara att jag saknar att prata med honom och det är ju alltid något, men jag vet inte..har inte hört något sen i Fredags och man tappar lixom sugen på att gå och tänka på en människa som inte ens vet att *jag* existerar.

Hmmm...fattar ni??? *hihi*

näää inte jag heller!!! :)))


jaja här är lite bilder från idag.


(töserna kom hem och tittade på film och åt ostpopcorn)

 



jag lagade lite middag och NEEEJ det är ingen rökt korv....det är köttfärslimpa!! ;))




ja eftersom jag ÄLSKAR mig själv såå tänkte jag att en bild kunde inte skada i linsen ;)) *hehehehe*




felix var på väg att kissa på min lurviga matta...




Denise i väntan på att bli insläppt




mina älsklingar på väg ut för att kissa o bajja...( ja inte denise då såklart )




maten idag...( dannys tallrik ) syns va""?? tre biffar, ett ton potatis, ett kilo sås o div grönsaker!




Och japp,,,,nu säger jag *PUSS OCH GODNATT*


Kommentarer
Postat av: jayne

Hej hopp...full GALOPP.....sån är jag rusar genom livet..ehhh...nej inte alltid..jag har mindre downs perioder också..tro mig!!!

Stress ja..stress , press, måsten...alla dessa måsten!!!! :(

Snart helg igen...o jag längtar... två kvällar kvar med jobb... förutom då tre dagar...tjohoooo...fredag...KOM.

MR X....berätta..MAILAAAAAAAA :)

2010-05-25 @ 22:06:55
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: RosieJames22

I had got a dream to begin my business, nevertheless I did not have enough of money to do that. Thank goodness my friend told to use the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a>. Therefore I took the small business loan and made real my dream.

2012-08-07 @ 09:20:48
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0