Vilken UNDERBAR dag!!!

Rena sommarvädret har det varit idag och man kan verkligen inte klaga! den som gör det är ju bara galen!!
Danny började sucka och pusta vid ett tillfälle...**phuu vad varmt*** suck,såååå varmt*** JAG bara tittade på honom och skakade på huvudet...för fasiken gnäll inte nu när vi har haft en vinter som heter DUGA!! nu ska vi väl bara vara glada över detta underbara väder!! :)) jag är det och jag har suttit och solat nästan hela dagen sååååååå skönt!!!



Mina bruna vackra ben!!! *hihi*




i mellan åt har man fått gå in och svalka sig t. om.


Denise och Elin ville oxå sola så de tog en filt med sig till stora gräsmattan på framsidan och la sig där med lite bullar och kex och dricka




*hehe*


Sen kom de in för att bli vattnade när det blev för varmt!





 

LÅT DETTA UNDERBARA FORTSÄTTA!!!!!

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: jayne

Visst är det härligt!!! Jag har suttit lite ute emellanåt men har faktiskt också varit inne... :/

Älskar solen men har haft några små måsten...Hoppas verkligen att solen stannar...iallafall nu över hela helgen!!!

2010-05-20 @ 18:24:21
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Simone21Decker

Unprofessional high school students always opt for the first term papers writing service they find in the web. It's absolutely wrong! You should buy <a href="http://www.bestwritingservice.com/written-research-papers.html">written research papers</a> utilizing professional tips.

2012-02-17 @ 05:45:15
URL: http://www.bestwritingservice.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0