Vilket...

underbart väder vi har idag!! man kan bara *LE* och ta vara på dagen och eftersom jag vaknade ganska sent idag så tog jag och fixade mig lite frukost och gick ut och satte mig i solen Mmmm...underbart var det, hoppas på många sådana här dagar i sommar :)




allting smakar ju så mycket godare när man kan sitta ute och äta  och mitt ägg som jag längtat efter ända sen igår var precis så som ägg ska vara!!



ett perfectly ägg helt enkelt ;))

Nu har jag nyss beställt lite kläder från Ellos 30% rabatt på hela sortimentet så då gäller det att passa på, beställde bland annat denna snygga kjol som syns på bilden, tycker den är söt!



Nehepp..nu ska jag inte sitta här och tråka mig mer för nu vill jag ut i solen igen, man måste passa på för man vet inte hur länge vi får behålla henne?? ( solen alltså) !!

pösski så länge!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej Annette

Har läst in mig här och ja... varför? På ett sätt så kanske man inte ska göra slag i saken förrän man vet det...för kanske detta varför är för att man älskar eller bryr sig??? MEN om man vet varför, tex att det är ekonomon och bara därför ... ja... då får man ta tag i det...tror jag???

Usch..livet är inte enkelt..inte alls.

en STOOOOR kram till dej..snart dax för en öl ute i det fria va...tillsammans??

2010-05-02 @ 18:30:20
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0