denise

Ni som undrar över Denises ÖDE?
å
ja, i Fredags ringde jag ju och sjukanmälde henne, eller rättare sagt jag sa till skolsköterskan som det var...Hon i sin tur bad att jag skulle ringa Denises mentor som jag oxå gjorde.
På dagen sen körde jag, Lisette och Emma till nya möbelvaruhuset och där käkade vi lunch.
panerad spätta med potatis/pommes och visst var det gott men jag saknade grönsakerna.
När jag o Lisette sen närmade oss parkeringen där hemma så ringde telefonen och då var det *LARS* rektorn på skolan och han frågade vad som hänt? och han berättade även att han hade pratat med Denise.
Han kom med två"förslag.......Antingen skulle jag ringa upp Es mamma och komma fram till en slutsats eller oxå skulle vi bli kallade allhopa på Måndag??!!! Jag valde såklart att ringa upp Es mamma och prata med henne.

När jag ringde så berättade jag precis som det var med de här olika hoten och jag bad att hon skulle prata med sin dotter om saken vilket hon lovade att göra.
Denise har inte hört mer sen och det är skönt!... tycker bara det är såååå skrämmande att två så nära vänner som de var, kan komma så långt ifrån varandra!!!
Jag ser vem Es umgås med Idag och NÄÄÄÄÄ.....jag vill ALDRIG att Denise börjar umgås med dom, samtidigt vet jag att Denise verkligen saknar sin *bästa f.d kompis*, hon säger att hon inte gör det men jag tror ändå det!
SEn när man tänker på ES så är hon verkligen ingen BRA kompis som bara kan lämna sin ena kompis i sticket så fort det passar henne själv!

nu får vi se hur det utvecklar sig imorgon när det är Måndag? jag har sagt till Denise att *minsta lilla* dom går på henne så ska hon medela det till högre ledning, och att dom sen tar kontakt med mig!
Men jag hoppas verkligen att ungdomarna tar sitt förnuft till fånga och sköter sig väl gentemot varandra?

INGEN I HELA VÄRLDEN SKA FÅ GÖRA MIN DOTTER ILLA!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0