falukorvens vecka?

Ja så kan man nästan tro att det är om man har levt här hemma de två sista dagarna :)) Igår blev det falukorv till middag och idag hade jag inte planerat någon middag men det råkade som sagt bli falukorv även idag *L* men inte detsamma som igår förstås, igår hade jag mos till och idag bestämde jag mig för en smörgås med stekt falukorv och stekt ägg, tillsammans med lök, bostongurka, dressing och chilisås!! Såå tjaaa...varför inte ta  och döpa en av årets alla dagar till *falukorvens dag* ??? menar dom hittar ju på så många andra dagar med olika teman, så då kan väl falukorven oxå få lov att vara med på ett litet hörn? Eller det är den kanske redan??? Jag har som sagt NOLL KOLL på det där!



svenska folkets absoluta favoritkorv som man kan göra SÅÅÅÅ mycket med! :))


stekta ägg

OCH VIPPPPS...så blev det så här smarrigt!!!



enkelt och gott!

Dagen idag har varit ganska tuff, full rulle på jobb så det har kännts som man har haft rast och ingen vila typ! ett tag innan jag slutade så var jag helt skakig i händerna och matt i knäna och det beror bara på en endaste sak...stress...stress...och stress...jag och kollegan fick göra saker som var utanför shemat och ett tag var det vädigt stressande när vi dessutom fick larm på det, men nu ska jag bara jobba imorgon oxå sen e jag änt5ligen ledig på FRedag igen, Längtar lite smått vansinnigt just nu!
Längtar oxå fruktansvärt efter löningen då jag ska ut och shoppa skor till mig o Denise.
Nu ska jag nog mest bara försöka hålla kväll, kolla lite Tv under filten  med en kopp varm te! :))

pepparkakor med lite mögelost hade suttit fint just då, (muta Denise att springa upp o handla kanske? ) ;))



Kommentarer
Postat av: Jayne

LÖN LÖN LÖÖÖÖÖÖÖÖN ...ja... det vill jag ha!!!

2010-11-17 @ 20:33:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0