Fredag 19/11

godmorgon!! så skönt det var att sova ut imorse och speciellt när jag först var uppe vid 6 tiden och sen bara få gå och lägga sig under det varma täcket igen *i love it*
Idag har jag behållt Denise hemma från skolan, hon och hennes f.d bästa kompis är ovänner och Denise har fått en massa sms  om att E och en annan skulle ge henne på käften, döda henne och massa annat.
Ringde upp mentorn imorse och sa som det var och hon förstod att jag inte ville skicka iväg Denise, och Denise själv ville inte gå till skolan.
Nog mest bara en massa skrämsel sms!!? men man vet ändå aldrig?? händer så sjukt konstiga saker bland undomar idag tycker jag!  så bäst ändå att ta det säkra före det osäkra.

Idag blir det nog att jag, LIsette, och hennes kompis Emma sticker till det nya möbelvaruhuset, se om man ev kan hitta något fint!! *L*

Nu ska jag gå och ta och fixa till mig en smula innan det är dags att köra.

Kommentarer
Postat av: Jayne

usch...men vad ska hända med flickan??? Ska mentorn prata elelr hur blir det på måndag????

Ungdomar ja...farligt detta med sms och nätet... för detta är ju HOT och kan anmälas till polisen.

Hoppas det reder ut sig.



Kram på er

2010-11-19 @ 18:17:53
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0