gomorron November

Ja så var det ny månad, ny vecka och ny dag (mycket nytt på en gång) :))
ska strax nu bege mig till en ny jobbedag/vecka...phuu...tre dagar tills man är ledig nästa gång!!
Idag ska jag banne mig ta tag i min trappa igen, vill bli klar med den nu snart så jag kan påbörja mitt andra projekt och måla bordet här hemma, har faktist redan tjuvstartat med det och målat ett ben, mest bara för att testa och se hur det ev kommer se ut, man kan lixom se det framför sig om man gör så och jooodå...det blir nog fint det oxå!
Felix han håller fortfarande på att hosta här hemma i perioder och det låter sååå jobbigt för honom, man vill gärna hjälpa honom men det går ju inte!! HOppas att han snart blir fri från sin hosta!
Nä nu ska jag asa mig ut till bilen och släpa mig igenom en ny jobbedag

Ha en underbar 1 November

Kommentarer
Postat av: Jayne

NYTT NYTT..... jag ser fram emot ngt nytt som jag verkkligen ska ske snart..berättar mer snart!! :)

KUl att måla!

Vi hade bord innan som var träfärgat med röda ben.. vi slipade det och stolarna som var likadana. Sen betsade vi dem i brunt.. och voila nya möbler som fungerar ett tag till!!!! Passar in bland de andra möblerna vi har i matrummet.

KUL.

ha det gott

2010-11-03 @ 12:52:52
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0