julfint

Dagen har bara varit PERFEKT!!!! min lediga dag till på köpet :))
Vaknade av att klockan mobilen ringde och ja när jag hörde den så blev jag såklart liiiiite osäker....Är jag ledig eller ska jag upp o jobba???? Hmmmm....efter lite betänketid så insåg jag att det var min lediga dag ***TJOOOOOHOO***
somnade om

vaknade ca 2 timmar senare, och då var det bara till att fixa till sig o sen stack D o jag ut och handlade present till Lisette som fyller 22 imorgon, jag hoppas verkligen att hon blir glad för det hon kommer att få!?
var på Rusta och där köpte jag en massa julsaker så idag har jag fixat med julen här hemma lite smått....fått upp gardiner, ljusstakar och annat.





NJaaa...ser ut som ett zigenarhem men fotona gör sig inte förtjänt av verkligheten, så mycket finare i verkligheten måste jag säga!
Och när jag satte upp mina vita trådgardiner i storarummet så tyckte smulan att det var JÄTTEKUL!!!


HON spånade verkligen in sig bland alla fransarna :))

Jaja,,,det har vart en bra dag idag och jag har fått massa gjort inför helgen, nu ser jag bara fram emot att få gratta Lisette imorgonbitti. :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Julfint och mysigt!!

2010-11-25 @ 07:12:24
Postat av: Anonym

2010-11-25 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0